push here

saim3 belako ni..(kawan2 semua ni)hik5

push here

Saturday, February 20, 2010

new project 4 design..:a theme gallery

finally,,after cuti raya cina..haha..mmg best cuti lame2..cik shafik a.k.a lcterer design tuk kelas aku bagi projek baru kat kitorang,,dia bagi briefing mase kat dalam bas,,mase otw balik daripada lata tembakah,,aku x pegi lata tembakah,,,,,coz alasan demam..yg sebenarnya aku tertidow kat umh nnek aku..n x sedar yang jam dah pkul 8..trip untuk g lata plak lam pkul 8 lebih2..umm berbalik kat tajuk asal nie,,pasal theme gallery nie..masa yng di bagi untuk siapkan projek nie hanya la sebulan,,skejap je tu..hehe...mls ase,,,kena krit lak ngan lctrer,,nk dipendekkn cter aku pilih gallery yang bertema dikir barat..saje aku pilih dikir barat coz aku kan kelantanese..haha...dikir barat nie bnyk benda leh aku kaitkan lam gallery 2...stakat ni je aku bebel..t ade mse aku cter lag,,,,,haha...chow...salam....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...