push here

saim3 belako ni..(kawan2 semua ni)hik5

push here

Wednesday, March 17, 2010

bandar baru pasir mas dan lembu2

Bandar Baru ini terletak di Lubuk Jong berhadapan dengan kolej kemahiran tinggi mara..disinilah aku ngan mmber2 aku sewa rumah,,best wo,,rumah baru siap,,pastu kita org yg rasmi..haha..sewa just 300 je...rumah teres 1 tingkat,,ok la tuk student cam aku...terletak lebih kurang 8 km daripada bandar pasir mas...x jem mcm bndar pasir mas,,,huhu..keter pown laju2...mslah kat cni adalah lembu......bnyk giler lembu peliharaan dilepaskan begitu sahaja..dpn kolej aku pown da ramai yang excident dengan lembu nie..yg latest, keter viva,kemek depan lggar lembu...dasyat la....diharap pihak berwajib dapat mengambil tindakan la...jgn sampai budak sewa kat cni wat tindakan..haha.lau ikut kan hati..aku ingat nk tangkap ltak atas lori je lembu nie..pastu jual..haha.....

berhati2 la sape2 yang lalu ikut jalan lubok jong,,coz bnyk sgt lembu melintas,,,bhaya..huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...