push here

saim3 belako ni..(kawan2 semua ni)hik5

push here

Saturday, March 13, 2010

futsal oh futsal

hari jumaat bertempat di star futsal,baung kota bharu,sebanyak 48 team berentap untuk memenangi hadiah utama iaitu rm 2000 dan 8 helai jersi,.termasuk la team aku,,,telipot fc....hok sedih nya 2 game team aku kaloh...hehe...tp ok la,,nk dapat pengalaman je,,,1st game team aku lawe 0ne more fc,,team aku leading 1-0 n lpas dapat 1 gol..jd nk cri gol lgi....kesudahan dia,,team aku kena 6 berbalas 1,,punca dia,,tamak,n keeper team aku sampai lewat...game yang ke2,line up ikut plan asal,team aku dapat 1 gol jgk n dibalas 3 oleh bunut payung fc,,,team bunut payung ni team dkat kg aku jah..apo la...x pasal2 kna,,,p lain kali mybe result nie akn berubah,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...