push here

saim3 belako ni..(kawan2 semua ni)hik5

push here

Saturday, February 20, 2010

aku adalah aku

aku fikir2 blk....
aku rase aku dah dpt lupakn si B nie r....
tapi x r byk sgt r....
skit jer...
sbb ati aku skrang dah terpaut kat seseorg r....
aku suka giler kat dia...
sbb dia nie slah seorg yang comel gak la..
x tahu nape aku suka kat dia....
maybe dia nie cute kot....
hahaha
padahal aku nie x penah pon ckp ape2 ngan dia...
coz aku nie pemalu katakan....
aku bkn berlagak....'
cuma aku x berani je lor...
x tahu nape....
cuma ade satu ari tu je yg aku ckp ngan dia skit2...
hahaha ;p
lawak kot....
tapi aku dibagitau. 
dia ade pakwe.....
tapi entah r....
aku mulakan dulu ngan mjadi kwn aje r....
kita ngok aje n lihat r...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...