push here

saim3 belako ni..(kawan2 semua ni)hik5

push here

Monday, March 22, 2010

duduk bersedudukan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

bersedudukan dalam islam mmg haram..tapi kat umah aku nie,,,pelik btul..prempuan suka masuk lam umah..x elok betul la..coz umh sewa aku nie lelaki je ramai...da tu selamba je dia msuk...mklum la pmpuan 2 dia kawan rapat ngan sorg budak rumah aku...aku da tegur 2.3 kali tapi mmber aku 2 wat bodo je..dio orang da la masuk main laptop...pastu lau ustaz datang ke xpasal2 satu rumah kena,,,pe2 hal..aku skang dalam bilik aku je...x berani nk lepak kt ruang tamu lau bdk2 pmpuan 2 ade,,aku ni bkan nye alim,,tp aku dtg cni nk bljar..bukan nk berhibur..kalu nk berhibur,nk berkaraoke jom g golok r,,ni x berhibur lam rumah,memekak lam umh,,ape la..umh aku da panas skang..ustaz kat kolej aku tggu masa je nk ambush..mmpus la..benda2 ni menjurus kepada maksiat je

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...